Najczęściej stosowane w branży spożywczej czy przemysłowej opakowania do przechowywania produktów sypkich to tzw. doypacki ze struną. Te woreczki foliowe mają niewielkie rozmiary i owalny kształt, dzięki któremu można postawić je pionowo na powierzchni płaskiej. Unikalny system zamykania pozwala na to, aby torebka pozostała nieotwarta nawet w przypadku upadku – dzięki temu surowce są bezpieczne. Jako polski producent worków różnego rodzaju zapewniamy, że nasze woreczki wykonujemy z dużą dbałością. Zachęcamy, aby spojrzeć w cennik.
Co warto wiedzieć o doypackach ze strunami?
Większość produktów wykonujemy z tworzyw sztucznych takich jak:
-
polietylen, polipropylen,
-
PET,
-
laminaty.
Nasze torebki doypack ze struną są także dostępne w wersji eco, czyli papierowej. Na stronie można znaleźć wiele ich rodzajów, jak i rozmiarów. Niektóre z nich mają przeźroczyste okienko, dzięki któremu w łatwy sposób można rozpoznać, co znajduje się w opakowaniu. To przede wszystkim wygodne w użytkowaniu worki sprawdzające się w wielu branżach i u osób prywatnych. Umożliwiają sprawne organizowanie dostępnych surowców i nie tylko – są też bardzo estetyczne i nie zajmują dużo miejsca. W sklepie internetowym można zamówić również doypack z nadrukiem.
Najważniejsze zastosowanie torebek doypack
Jak już wspomniano, torebka doypack ze struną sprawdza się zwłaszcza do przechowywania produktów spożywczych. Za wykorzystywaniem tego typu produktów przemawia przede wszystkim to, że:
-
utrzymują świeżość składników,
-
bez problemu otwierają się i zamykają,
-
zabezpieczają wyroby przed wilgocią,
-
pozwalają zachować aromat ziół, herbat, kawy itd.,
-
są lekkie, poręczne i wielokrotnego użytku,
-
nie zawierają szkodliwych substancji,
-
nie zmieniają smaku i zapachu towarów.
Bardzo często używa się ich do pakowania słodyczy, suszonych kwiatów, orzechów czy różnych proszków, które spożywa na co dzień człowiek, dlatego warto, aby były wysokiej jakości. Nasze torebki ze struną są trwałe i w pełni bezpieczne. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu.